Vi bliver en dag mere.

18-06-2026

Torsdag sejlede vi ind med gummibåden og gik en tur på Meganissi. På toppen af øen ligger en lille by hvor vi også var sidste år. Denne gang var planen at få en frokost. Lasse og Gitte havde anbefalet et sted. Det var super hyggeligt og god mad vi fik. 
Efter frokost gik turen tilbage til båden. 

Mens vi havde spist frokost havde Lasse og gitte sendt besked om at de var kommet i vandet igen og var på vej til Meganissi. Vi havde sagt der var plads hos os. Derfor var de lige landet da vi kom tilbage. 

Resten af dagen gik med at bade, spille kort og spise aftensmad sammen. En god begyndelse. 
Share