Nord på igen, og sikke en herlig dag

25-06-2026
Dagen startede med kaffe og snak med kjeld. Vi fik vasket båden og rengjort nede om læ. Vi fyldte vandtankene og besluttede at sejle nord på igen. Vejrudsigt var ingen vind  men vi fik en god start. Endte med at sejle op gennem kefalonia og itachi og her var der vind en time. Det blev for motor til vi ramte spidsen. Her fra fik vi god vind fra NV og V. 

Planen var at tjekke Frikes på Itachi for en anker plads. Da vi ramte Friskes da stod der temmelig meget vind. Vi sejlede videre nord på og landede i Micros, en bugt i det sydlige lefkas. Her skal vi ligge for anker og.mødes med Mee Too i morgen i Syvota.  Det blev til hele 31 sømil i dag og det meste for sejl. Helt fantasisk dag, hvir jeg også vandt i Backgammon. 

Share