Kastos og lækker mad.

28-06-2026
Turen til Kastos blev for forsejl. En skøn sejlads og vi må bare se i øjnene at vinden kan være svær at greje. I dag var der mere end lovet men da vi skulle til ny destination gjorde det ikke os noget. 

Da vi rundede syd spidsen af kastos var der 10 til 12 ms. Den sidste del blev for motor op til havnen på Kastos

 Vi var heldige at der var plads ved molen  da vinden stod lige ind i havnen. Vi at få plads på molen ville vi have læ og vinden i ryggen. Så i temmelig meget vind fik vi lagt til. Det går bare bedre for hver gang vi laver den øvelse. 
Bluedot lå med liner i land og stævn lige op i vinden, og de var selv i gang med at flytte over til molen. Så var der ikke flere pladser, men heldigvis fik MeeToo en plads ved anden mole og langskibs. Så alt var godt. Vinden lagde sig og der blev ulideligt varmt, heldigt med vand lige uden for molen. 

 Om aftenen blev vi inviteret til ay spuse med Bluedot og deres besætning. MeeToo var også med, så 10 ialt skulle på restaurant. Vi fik fantastisk tun og megrt andet. Vi sluttede aftenen af på en bar h ir vi fik en godnat øl. 
 

Share