Vi sejler til Kastos by
19-06-2026
Vi sejlede til Kastos efter morgenmaden. Planen er at vi denne gang skal helt ind i havnen. Her kan man smide anker og have liner ind til kajen.
Vi havde motorsejlads hele vejen. Vi sagde på gensyn til Lasse og Gitte. Vi kom godt på plads midt i havnen. Hvilken herlig lille perle.
Vi fik drink på vindmøllen og fik gået en slentre tur langs kajen. Her er ca 3 spisesteder, 1 købmand og en hyggelig bar.
Her bor ca 40 personer og der er ikke mange veje.
Vi skal ud og gå tur i morgen.