Vi sejler til Kastos by

19-06-2026
Vi sejlede til Kastos efter morgenmaden. Planen er at vi denne gang skal helt ind i havnen. Her kan man smide anker og have liner ind til kajen. 

Vi havde motorsejlads hele vejen. Vi sagde på gensyn til Lasse og Gitte. Vi kom godt på plads midt i havnen. Hvilken herlig lille perle. 
Vi fik drink på vindmøllen og fik gået en slentre tur langs kajen. Her er ca 3 spisesteder, 1 købmand og en hyggelig bar. 
Her bor ca 40 personer og der er ikke mange veje. 
Vi skal ud og gå tur i morgen.  

Share