Afgang fra kastos

22-06-2026
Mandag d  22 besluttede vi os sejle fra kastos. Det er dog en ø som har været dejlig afslappende at være på. 

Målet denne dag var at sejle til Sami men syd for Kastos ændrede sig. Vi fandt ud af at MeeToo var på vej til Fiskardo og turen dertil var kortere end Sami. Derfor blev dagens tur for motor til Fiskardo hvor vi mødtes med Morten og Marianne. 
Ved indsejling ventede vi lige til 3 færger var passeret. 
Heldigvis var der plads ved siden af Meetoo og Morten stod klar til at hjælpe med liner i land. 
Det blev til glædeligt gensyn med Meetoo som vi havde mødt sidste år. 

Resten af dagen gik med at kigge på andre både der ankom, sejle ind med affald og købe badesko til Jesper. Aftensmaden spiste vi på båden og efterfølgende fik vi vin og hygge snak på Mee Too. 

Share